marți, 25 decembrie 2012

BRADUTUL CRACIUNULUI ...

Un brad, singur care statea pe o stanca si era, trist :
- Of, cand o sa am si eu un prieten adevarat?
Zise bradutul, dar atunci vazuse un mos care zbura in vazduh.Era Mos Craciun.
- De ce esti atat de trist bradutule?
Nu am pe nimeni langa mine, zise bradutul.
- Dar cu copiii nu ai vrea sa te joci?
Ba da, dar copii sunt departe, zise bradutul ingandurat.
Insa am o singura dorinta - "sa traiesc printre stele" - in magia feerica a acestor sarbatori minunate alaturi de toti cei care imi sunt dragi ...






Ptr MAMI de la BUBU :
(am 9 ani - sunt autorul acestul fragment de poveste)









Sub bradul impodobit fie ca Mosul' sa aduca clipele cele mai frumoase si fericite, sa primim cele mai frumoase cadouri si sa ne bucuram alaturi de cei dragi, de aceste zile minunate, pline de caldura si implinire… SARBATORI FERICITE!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu